Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

СТАРТЕР AZF 4554 КАМАЗ 740 ( ЄВРО-2, ЄВРО-3 ) - SLOVENIA

від 4 400 ₴

Показати оптові ціни
  • Немає в наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: AZF 4554
СТАРТЕР AZF 4554 КАМАЗ 740 ( ЄВРО-2, ЄВРО-3 ) - SLOVENIA
СТАРТЕР AZF 4554 КАМАЗ 740 ( ЄВРО-2, ЄВРО-3 ) - SLOVENIAНемає в наявності
від 4 400 ₴
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Стартер AZF 4554 (11.131.150) КАМАЗ 740 ЄВРО 2,3. Виробництво ― завод "Іскра" Словенія.

Напруга - 24 В Потужність 4,0 кВт Маса - 10,5 кг

Кількість зубів шестерні - 10

Опис: Обмотка збудження з 4 полюсами, яка дає можливість отримати високий обертаючий момент на виході. Гумовий амортизатор, малошумний металевий планетарний редуктор.

КАМАЗ 4326 740.31-240
КАМАЗ 53228 740.31-240
КАМАЗ 65225-22 740.37-400
КАМАЗ 65201 740.50-360
КАМАЗ 55111 740.31-240
КАМАЗ 53229 740.31-240
КАМАЗ 6522 740.51-320
КАМАЗ 6511 740.30-260
КАМАЗ 65115 740.31-240
КАМАЗ 43118 740.30-260
ЛиАЗ Автобуси Ліаз 740.30-260
ЛиАЗ Автобуси Ліаз 740.31-240
ЛиАЗ Автобуси Ліаз 740.37-400
ЛиАЗ Автобуси Ліаз 740.50-360
ЛиАЗ Автобуси Ліаз 740.51-320
НЕФАЗ Автобуси 740.37-400
НЕФАЗ Автобуси 740.50-360
НЕФАЗ Автобуси 740.51-320
НЕФАЗ Автобуси 740.30-260
НЕФАЗ Автобуси 740.31-240

Стартер - пристрій, що забезпечує обертання колінчастого вала з пусковий частотою. При прокручуванні двигуна стартер повинен подолати момент опору, який створюється силами тертя і компресією, а при включенні ― і момент інерції обертових частин двигуна. Складові, які визначають розвивається стартером крутний момент, залежать від обсягу і конструкцій двигуна, кількість циліндрів, ступеня стиснення, в'язкості масла і частоти обертання.

Стартер складається з електродвигуна постійного струму, механізму приводу і механізму управління. Конструкція електродвигунів майже однакова у всіх стартерів. Статори стартерів виготовляються з постійних магнітів чотирьох або шестиполюсными(нового зразка), або послідовного збудження четырехполюсными обмотками. Для зменшення частоти обертання якоря в режимі холостого ходу застосовують електродвигуни змішаного збудження. Передача крутного моменту від стартера до колінчастого валу здійснюється через шестірню, що перебуває в зачепленні з зубчастим вінцем маховика. Для збільшення крутного моменту на колінчастому валу застосовується знижувальна передача з передаточним числом 10-15. Шестерня стартера повинна знаходитися в зачепленні з зубчастим вінцем тільки під час пуску двигуна. Для цього шестерня і вал електродвигуна забезпечені шліцами, які допускають осьове переміщення шестерні на валу для зчеплення і розчеплення її із зубчастим вінцем маховика. Переміщення шестерні в сучасних стартерах здійснюється електромагнітним реле, рухомий сердечник якого через важіль передає на шестерню осьове зусилля. Роботою електромагнітного реле керує водій через замок запалювання і розвантажувальний реле. Після пуску частота обертання колінчастого валу досягає 1000 об/хв. Якщо при цьому обертання буде передаватися на якір стартера, його частота обертання підвищиться до 10000-15000 об/хв.

Навіть при короткочасному збільшенні частоти обертання якоря до такої величини (поки водій не відключить стартер) можливий рознос якоря. Для запобігання якоря стартера від розносу зусилля від вала якоря до шестірні приводу у більшості стартерів передається через муфту вільного ходу (бендикс). Муфта забезпечує передачу крутного моменту тільки в одному напрямку ― від валу якоря до маховика.

На автомобілях застосовують стартери з електромагнітним включенням і дистанційним управлінням. Принцип роботи стартера полягає в наступному: При замиканні контактів замка запалювання за втягує обмотці електромагніту протікає струм, плунжер електромагніту втягується і включається утримуюча обмотка електромагніту. Плунжер електромагніту і з'єднаний з ним важіль (вилка) переміщує шестерню бендикса. Одночасно плунжер тисне на пластину, яка в момент введення шестерні в зачеплення з вінцем маховика замикає контакти. Струм через замкнені контакти надходить в обмотку електродвигуна, і якір починає обертатися.

Характеристики
Основні
ВиробникІскра
Країна виробникСловенія
Гарантійний термін12 міс
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 4 400 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner