Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

Паливні насоси ТНВД

Паливні насоси призначені для подачі в циліндри дизеля під певним тиском і в певний момент циклу, точно відміряних порцій палива, відповідних даної навантаженні прикладеної до колінчастого валу. За способом уприскування розрізняють паливні насоси безпосередньої дії і з акумуляторним уприскуванням.

В паливному насосі безпосередньої дії здійснюється механічний привід плунжера, а процеси нагнітання і уприскування протікають одночасно. У кожен циліндр секція паливного насоса подає необхідну порцію палива. Необхідний тиск розпилення створюється рухом плунжера насоса.

У паливного насоса з акумуляторним уприскуванням привід робочого плунжера здійснюється за рахунок сил тиску стислих газів в циліндрі двигуна або з допомогою спеціальних пружин. На потужних тихохідних дизелях застосовують акумуляторні паливні насоси з гідравлічними акумуляторами.

У системах з гідравлічними акумуляторами процеси нагнітання і уприскування протікають роздільно. Попередньо паливо під високим тиском нагнітається насосом в акумулятор, з якого надходить до форсунок. Ця система забезпечує якісне розпилювання і сумішоутворення в широкому діапазоні навантажень дизеля, але із-за складності конструкцій такий насос широкого розповсюдження не отримав. Сучасні дизелі використовують технологію з управлінням електромагнітними клапанами форсунок від мікропроцесорного пристрою (таке поєднання називається «common rail»).

в виде галереив виде списка

Паливні насоси високого тиску можуть бути рядними, V-образними (багатосекційними) та розподільними. В рядних ТНВД насосні секції розташовуються один за одним, і кожна подає паливо в певний циліндр двигуна. У розподільних ТНВД, які бувають одноплунжерными і двухплунжерными, одна насосна секція подає паливо в кілька циліндрів двигуна.

 
Робота секції рядного ТНВД

Пристрій розподільного ТНВД:

  1. редукційний клапан;
  2. всережимный регулятор;
  3. дренажний штуцер;
  4. корпус насосної секції високого тиску в зборі з плунжерній парою і нагнітальні клапанами;
  5. топливоподкачивающий насос;
  6. лючок регулятора випередження упорскування;
  7. корпус ПНВТ;
  8. електромагнітний клапан виключення подачі палива;
  9. кулачково-роликовий пристрій приводу плунжера.

Подачу палива з бака в ТНВД забезпечує топливоподкачивающий насос (5), а редукційний клапан (1) підтримує стабільний тиск на вході в насосну секцію ТНВД, яка розташована в корпусі (4).

Плунжерна пара насосної секції являє собою золотниковое пристрій, що регулює кількість уприскуваного палива і розподіляє його по циліндрах дизеля згідно з порядком їх роботи. Всережимный регулятор (2) забезпечує стійку роботу дизеля в будь-якому режимі, заданому водієм з допомогою педалі акселератора, і обмежує максимальні оберти колінчастого валу, а регулятор випередження впорскування палива (6) змінює момент подачі палива в циліндри в залежності від частоти обертання коленвала.

Топливоподкачивающий насос подає в ТНВД паливо в набагато більшому обсязі, ніж потрібно для роботи дизеля. Надлишки повертаються в бак через дренажний штуцер (3). Що стосується електромагнітного клапана (8), то він призначений для зупинки дизеля. При повороті ключа в замку запалювання в положення «вимкнено» електромагнітний клапан перекриває подачу палива до плунжерній парі, а значить, і в циліндри дизеля, це потрібно, щоб заглушити силовий агрегат.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner