Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

Головки блоку цилидров

У чому полягає технічний догляд за головкою циліндрів?

Необхідно періодично перевіряти затягування гайок шпильок головок. Головку циліндрів знімають при появі течі води, для зміни псування прокладки (при прориві газів), для притирання клапанів і огляду деталей поршневої групи.
клапани притирають пастою ГОІ чи притиральної дрібним наждачним пастою
Необхідно стежити за тим, щоб канали для проходу повітря між ребрами головок двигунів Д-16 і Д-37М не були засмічені.
До зняття головки потрібно спустити воду, щоб вона не потрапила в робочі циліндри.

У знятій головці перевіряють щільність прилягання клапанів, заливаючи гас в канали головки. При необхідності клапани притирають пастою ГОІ чи притиральної дрібним наждачним пастою. Якщо стан гнізда
головки не дозволяє притерти до неї клапан, гніздо потрібно зачистити шарошкой з напрямних хвостовиком, що входить в отвір втулки клапана. Після шарошки гнізда клапан притирають.

Слід перевірити стан вставок камер згоряння

затягування головки циліндрів дизельного трактора
Слід перевірити стан вставок камер згоряння на головках двигунів Д-28,головках двигунів трактора дт 20, дизелейД-50, дизелейСМД-7, СМД-14 і замінити несправні. Встановлена нова вставка не повинна виступати над площиною головки більше ніж на 0,03—0,08 мм

При затягуванні гайок шпильок головки треба дотримуватися черговість, переходячи поступово від середніх шпильок до розташованих навколо неї, і закінчувати затяжкою крайніх. Затягувати слід в кілька прийомів, повторюючи ту саму послідовність, як це, наприклад, показано на малюнку 7, і застосовуючи динамометричний ключ та ключ з плечем, рекомендованим в заводській інструкції.

Необхідно дотримуватися рекомендований заводом-виробником момент затяжки гайок, значення якого наведені в таблиці.

Як влаштований і яким вимогам повинен задовольняти блок картер?

У коробчатої верхній частині блоку, яка є водяною сорочкою, є оброблені отвори для установки змінних гільз циліндрів.

Момент затягування головки двигуна дизельного двигуна трактора

У нижній частини, відділеної від верхньою горизонтальною стінкою, відлиті поперечні перегородки зі знімними кришками (бугелями), в яких є оброблені отвори для установки вкладишів підшипників колінчастого вала. У поперечних перегородках є оброблені отвори для встановлення розподільного вала. З одного боку блоку перегородка відокремлює порожнину для штанг клапанів, в нижній частині якої над віссю розподільного вала є отвори для штовхачів.

Шестерні приводу газорозподільного механізму і маховика розміщені з торцевих сторін блоку в прилитых порожнинах. У деяких конструкціях застосовуються окремі картери шестерень і маховикоз, які кріпляться до шліфованим сталевим плит, привернутым до торцевих стінках блоку, або безпосередньо до стінок блоку.

В стінках блоку розміщуються масляна магістраль і канали для підведення мастила

В стінках блоку розміщуються масляна магістраль і канали для підведення мастила до підшипників колінчастого і розподільного валів. На блоках зазвичай ставлять короткі патрубки-сапуны, які з'єднують внутрішню порожнину картера з навколишнім середовищем, щоб в порожнині картера не створювалося підвищеного тиску або розрідження. Отвір сапуна захищене від потрапляння пилу сітчастої або дротяною набиванням. На зовнішніх стінках блока є майданчики для кріплення допоміжних агрегатів (паливних фільтрів та ін). У припливи верхньої стінки блоку загорнуті на тугий різьбі шпильки для кріплення головки циліндрів. Нижня площина має по контуру різьбові отвори для кріплення масляного картера.

в виде галереив виде списка
Для блоків тракторних двигунів встановлюється наступна точність обробки основних його елементів.
Непрямолинейность верхньої площини: для блоків довжиною до 600 мм не більше 0,05 мм, для блоків довжиною більше 600 мм — не більше 0,1 мм
Зміщення проміжних отворів підшипників колінчастого валу щодо двох крайніх опор не більш 0,03 мм, при взаємному зміщенні двох сусідніх отворів не більше 0,02 мм
Неперпендикулярность осей отворів для гільз циліндрів до осі отворів для вкладишів підшипників колінчастого вала не більше 0,1 мм на довжині 300 мм
Неспіввісність отворів для розподільного вала не більше 0,05 мм
Відхилення від правильної циліндричної форми отворів для вкладишів підшипників колінчастого вала не більше  /з від допуску на діаметр, який повинен витримуватися не нижче 1-го класу точності; чистота оброблення цих отворів повинна бути не нижче 8-го класу.
Перед складанням двигунів блоки ретельно очищають, а всі масляні канали продувають і відчувають гідравлічно під тиском, що перевищує робочий на 50%. Водяну сорочку блоку відчувають зазвичай під тиском 4 атм.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner