Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

Гідропідсилювачі рульового управління (гур)

Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) — автомобільна гідравлічна система, частина рульового механізму, призначена для полегшення керування напрямком руху автомобіля при збереженні необхідної «зворотного зв'язку» і забезпеченні стійкості та однозначності заданої траєкторії[1].

Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові підсилювача рульове управління продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає більш «важким»).

У Радянському Союзі (СРСР) вперше був застосований у 1950 р. на кар'єрному самоскиді МАЗ-525. Перший радянський легковий автомобіль, оснащений ГУР - автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).

в виде галереив виде списка

Гідропідсилювач являє собою замкнуту гідравлічну систему, що складається з насоса, регулятора тиску, бачка з запасом гідравлічної рідини, керуючого золотника і силового гідроциліндра.

Насос (з приводом від двигуна автомобіля або електромотора), регулятор тиску (зазвичай у вигляді перепускного клапана, зливає надлишок витрати насоса повз золотника) і бачок з запасом гідравлічної рідини призначені для створення робочого перепаду тиску в гідросистемі підсилювача.

Силовий гідроциліндр подвійної дії (тобто вміє створювати зусилля в двох напрямках) в сучасних легкових автомобілях зазвичай інтегрується з рульовою рейкою і передає зусилля на неї. Золотник встановлюється на рульовій колонці і реагує на обертальний момент на валу колонки.

Придумано безліч способів перетворити обертальний момент рульового колеса в роботу золотника. Більшість засновані на рухливості окремої ділянки вала рульової колонки. В сучасних машинах роль рухомого елемента колонки зазвичай грає торсіон - радіально пружний ділянку валу рульової колонки. Золотник реагує на кутовий зсув між кінцями торсиона при наявності зусилля на кермі. Існують конструкції з осьовою рухливістю ділянки вала рульової колонки: осьове переміщення задається гвинтовою передачею, що перетворює обертальний зусилля керма в поступальний рух штока золотника. У деяких конструкціях зусилля повороту коліс реєструється не на рульовій колонці, а на інших вузлах передачі зусилля від керма до колеса.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner