Гідропідсилювачі рульового управління (гур)
Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) — автомобільна гідравлічна система, частина рульового механізму, призначена для полегшення керування напрямком руху автомобіля при збереженні необхідної «зворотного зв'язку» і забезпеченні стійкості та однозначності заданої траєкторії[1].
Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові підсилювача рульове управління продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає більш «важким»).
У Радянському Союзі (СРСР) вперше був застосований у 1950 р. на кар'єрному самоскиді МАЗ-525. Перший радянський легковий автомобіль, оснащений ГУР - автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).
- Гідропідсилювач керма МТЗ-80, МТЗ-82, ГУР МТЗ-80, МТЗ-82 (70-3400015) 70-3400015від 2 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма ЮМЗ-6, Д-65 ГУР ЮМЗ-6 (Д-65) 45Т-3400010 45Т-3400010від 2 200 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма трактора Т-40 (Д-144) ГУР Т-40 (Д-144) Т30-3405010Б Т30-3405010Бвід 3 100 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма КаМаЗ-5320 Гур КаМАЗ-5320 (53212-3400020) 53212-3400020від 2 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма Т-150 ГУР Т-150 (151.40.051-1) 151.40.051-1від 1 900 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма МАЗ-5551 ГУР МАЗ-5551 (64229-3400010-30) 64229-3400010-30від 2 400 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма КАМАЗ Євро-4310 ГУР Камаз Євро 4310 (4310-3400020) 4310-3400020від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Сервомеханизм ДТ-75 (Гідропідсилювач керма) ГУР-ДТ-75 (77.72 А. 011-1А) 77.72А.011-1Авід 1 900 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма К-700, ГУР К-701 ГУР К-700, ГУР К-701 700А.34.22.000 700А.34.22.000від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Установка насос дозатора на МТЗ-80/82 Переобладнання МТЗ-80/82 Гидроруль МТЗ-80/82 123від 5 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Установка насос дозатора ЮМЗ-6 (Д-65) Переобладнання Гидроруль ЮМЗ-6 (Д-65)від 4 400 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма Зіл-5301 Гур Зіл-5301 Бичок (5301-3400020-10) 5301-3400020-10від 2 400 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма ГУР Т-130 (сервомеханізм) 21-17-4СП 21-17-4СПвід 7 400 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма ЗІЛ-130 ГУР ЗІЛ-130 (130-3400020) 130-3400020від 1 900 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Насос гідропідсилювача керма (ГУР) ЗІЛ-130, Ліаз-677 130-3407200-А (з бачком)(зі шківом) 130-3407200-Авід 1 250 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Насос гідропідсилювача керма Гура ГАЗ-66 (66-3407010) 66-3407010від 1 250 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гур Краз / Гур Маз (рейка) Гідропідсилювач керма Краз / Гідропідсилювач керма Маз (рейка) 100-3519200 100-3519200від 3 800 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Сервомеханизм ТДТ 55 Гідропідсилювач керма (Гур) ТДТ-55 (55-47-сб. 330А) 55-47-сб.330Авід 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Насос гідропідсилювача керма Камаз-4310 (4310.3407200-01) 4310.3407200-01від 1 250 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Гідропідсилювач керма ЗІЛ-130 Гур ЗІЛ-130 (4331-3400020) 4331-3400020від 1 900 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
Гідропідсилювач являє собою замкнуту гідравлічну систему, що складається з насоса, регулятора тиску, бачка з запасом гідравлічної рідини, керуючого золотника і силового гідроциліндра.
Насос (з приводом від двигуна автомобіля або електромотора), регулятор тиску (зазвичай у вигляді перепускного клапана, зливає надлишок витрати насоса повз золотника) і бачок з запасом гідравлічної рідини призначені для створення робочого перепаду тиску в гідросистемі підсилювача.
Силовий гідроциліндр подвійної дії (тобто вміє створювати зусилля в двох напрямках) в сучасних легкових автомобілях зазвичай інтегрується з рульовою рейкою і передає зусилля на неї. Золотник встановлюється на рульовій колонці і реагує на обертальний момент на валу колонки.
Придумано безліч способів перетворити обертальний момент рульового колеса в роботу золотника. Більшість засновані на рухливості окремої ділянки вала рульової колонки. В сучасних машинах роль рухомого елемента колонки зазвичай грає торсіон - радіально пружний ділянку валу рульової колонки. Золотник реагує на кутовий зсув між кінцями торсиона при наявності зусилля на кермі. Існують конструкції з осьовою рухливістю ділянки вала рульової колонки: осьове переміщення задається гвинтовою передачею, що перетворює обертальний зусилля керма в поступальний рух штока золотника. У деяких конструкціях зусилля повороту коліс реєструється не на рульовій колонці, а на інших вузлах передачі зусилля від керма до колеса.