Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

Ремонт коробки перемикання передач КПП МТЗ-80 МТЗ-82

від 15 000 

  • Немає в наявності
Ремонт коробки перемикання передач КПП МТЗ-80 МТЗ-82
Ремонт коробки перемикання передач КПП МТЗ-80 МТЗ-82Немає в наявності
від 15 000 
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ремонт і регулювання коробки перемикання передач трактора МТЗ-80, 82 залежно від року випуску та комплектації на тракторах МТЗ-80, 82 можуть бути три типи коробок передач: з рухомими шестернями; з шестернями постійного зачеплення (перемикання швидкостей під навантаженням); з шестернями постійного зачеплення (синхронізована). Ремонт кожної КПП має деякі свої нюанси, але в цілому і по основних несправностей ремонт КПП трактора МТЗ-80, 82 виконується в нижчевикладеній послідовності 1. Зняти КПП трактора МТЗ-80, 82, встановити її на стенд, зняти кришки і прокладки. Зняття стопорного кільця проміжної шестерні понижуючого редуктора 2. Зняти: стопорні кільця, мастильновідображальні шайби; далі – знімається промежуточнаяшестерня понижуючого редуктора МТЗ (знаходиться на внутрішньому вале), ведена шестерняпонижающего редуктора МТЗ (розташування – на первинному валі). 3. Від'єднати і выпрессовать первинний вал КПП МТЗ-80, 82 в зборі, зняти з нього шестерні. 4. Выпрессовать штифт з гнізда внутрішнього валу, демонтувати внутрішній вал КПП МТЗ. 5. Зняти стопорну дріт, вивернути настановний гвинт, вийняти валик перемикача редуктора; демонтується вилка перемикача редуктора МТЗ Випресовування внутрішнього вала 6. Від'єднання і демонтаж склянки шарикопідшипників провідної шестерні II ступені редуктора в зборі. Зняти переднє гніздо шарикопідшипників внутрішнього вала в зборі. 7. Демонтаж внутрішнього валу, зняти шестерні і наполегливу шайбу. 8. Від'єднати і зняти планку і завзяте кільце. Выпрессовать вал I передачі і вал заднього ходу КПП МТЗ. Зняти підшипник і ковзну шестерню, вийняти вал. 9. Знімається гайка і ведуча шестерня з вторинного валу МТЗ. Демонтувати склянку вторинного валу. Зняти регулировочныепрокладки і вийняти вторинний вал КПП МТЗ-80, 82; зняти з нього шестерню, пружинний диск і розпірну втулку. Випресовування шарикопідшипника з шестерні валу. 10. Миття і просушування деталей. Дефектація деталей КПП МТЗ-80, 82выполняется за спеціальними таблицями. 11. У разі необхідності розібрати: первинний вал, вторинний вал КПП МТЗ-80, 82. 12. Если состояние таких деталей, как: шестерни первичного вала КПП МТЗ, шестерни вторичного вала КПП МТЗ, шестерня понижающего редуктора КПП МТЗ, ведомая шестерня КПП МТЗ, втулки, штоки, рычаг переключения передач КПП МТЗ не отвечает техническим требованиям, и не подлежат реставрации – их меняют на новые. Сборка коробки переключения передач трактора МТЗ-80, 82 выполняется в порядке обратной разборки. Посадочные места подшипников смазываются маслом. Подшипники КПП МТЗ-80, 82напрессовывают до упора. Если корпус коробки передач МТЗ-80, 82 имеет трещины – их заваривают. Регулировка КПП трактора МТЗ-80, 82 1. Установить расстояние от торца ведущей шестерни до корпуса коробки передач 58 ± 0,15 мм. 2. Конические роликоподшипники вторичного вала отрегулировать натягом. 3. Момент сопротивления проворачиванию вторичного вала в подшипниках (не учитывая зацепляющие шестерни) выдержать в границах 0,7 – 0,8 кгс.м. Коробка передач трактора МТЗ-80, в разрезе 4. Проверку натяга сделать во время вращения вала (при помощи специального приспособления от руки; перед тем, выполнив уплотнение прокладок). 5. Регулировку натяга делают следующим образом: устанавливают вместо ведущей шестерни распорную втулку; затянуть ее гайкой вторичного вала (при этом подобрать набор регулировочных прокладок под фланец стакана вала); затянуть болты и отрегулировать размер 58 ± 0,15 мм с помощью соответствующей шайбы; снять распорную втулку заменить ее ведущей шестерней, затянуть и зашплинтовать гайку. 6. Проверить плотность прилегания шестерен на промежуточном валу по сопряженным торцам (щуп 0,05 мм не должен пройти, 0,03 мм – проходит по всей окружности). 7. Обеспечить свободное передвижение валика редуктора. 8. Смазать с двух сторон герметиком прокладки крышки левого блока люка. 9. Выполнить проверку правильности работы КПП. Зацепление шестерен КПП МТЗ-80, 82 должно выполняться плавно.
Характеристики
Основні
ВиробникМТЗ
Особливості послугиПісляремонтне гарантія
Термін виконання10 дн
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 15 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner