Продавець ТОВ АгроТанков розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
39 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (97) 911-08-24
+380 (50) 604-35-31
+380 (67) 761-66-24
ТОВ AгроТанков

Реле РРТ-32 Регулятор напруги РРТ-32

від 4 800 

Показати оптові ціни
  • Немає в наявності
  • Оптом і в роздріб
Реле РРТ-32 Регулятор напруги РРТ-32
Реле РРТ-32 Регулятор напруги РРТ-32Немає в наявності
від 4 800 
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
+380 (97) 911-08-24
Viber
  • +380 (50) 604-35-31
  • +380 (67) 761-66-24
    Viber
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

РЕЛЕ-РЕГУЛЯТОР РРТ-32 ТЕПЛОВООЗА ТГМ1



Технічні дані


Напруга увімкнення реле, В............. 25-27

Зворотний струм вимкнення реле, А.........................2-8

Напруга, підтримувана регуляторами за частоти обертання якоря генератора 2700 об./хв і струму 37 А, В.... 27-29

Зміна напруги від частоти обертання якоря генератора

у межах 2700--200 об./хв, В, не більш ніж...............0,5

Обмежувачі струму обмежують максимальний струм генератора, А...................................................43-53

Коливання стрілки амперметра (класу не нижче 1,5) у разі навантаження генератора на батарею за 2000-3000 об/хв, А, не

більше.............................................±2,5

Окремі поштовхи струму, А, не більш ніж........................±5

Маса реле-регулятора, кг....................................9,0

 



Реле-регулятор РРТ-32 призначений для спільної роботи зарядного генератора паралельно до акумуляторної батареї тепловозу за різної частоти обертання валу дизеля.

Реле-регулятор (мал. 97) — це автоматично активний пристрій, що складається з одного реле зворотного струму, двох регуляторів (обмежувачів) струму та двох регуляторів напруги. Реле-регулятор слугує для:

а) автоматичного увімкнення та вимкнення генератора від загальної мережі, чим досягається можливість роботи генератора паралельно до акумуляторної батареї;

б) обмеження максимального струму генератора;

в) Підтримання напруги генератора в заданих межах у разі зміни частоти обертання валу дизеля, яким генератор приводиться у обертання.


Коливання струму під час роботи генератора на заряджання акумуляторної батареї не має перевищувати 5 А. Допускаються окремі поштовхи струму (в кожну сторону) не більш ніж 10 А.

Нормальний зарядний струм має бути від 5 до 35 А залежно від ступеня розрядженої акумуляторної батареї. За сильно розрядженої акумуляторної батареї струм заряджання може доходити до 55 А.

Напруга, підтримувана реле-регулятором за повного навантаження та частоти обертання валу дзизеля 1140 об/хв (тобто за 2000 об/хв генератора), може доходити до 31 В у гарячому стані реле-регулятора (після 1,5-2 год безперервної роботи під навантаженням).

До мережі тепловозу акумуляторна батарея та зарядний генератор входять паралельно. Під час роботи дизеля з малою частотою обертання вала (нижче 750 об/хв) напруга генератора не досягає 24 В, і напруга акумуляторної батареї виявляється вищою від напруги генератора. Водночас струм від акумуляторної батареї може пройти через генератор, причому величина цього струму через малого опору обмотування якоря генератора може бути таким великим, що обмотка генератора може згоріти. Щоб цього не сталося, ставлять реле-регулятор, реле зворотного струму якого вимикає ланцюг генератора від акумуляторної батареї, коли напруга генератора нижча за напругу акумуляторних батарей. Его ж реле автоматично під'єднує генератор до акумуляторної батареї, а отже, і до мережі тепловозу, коли напруга генератора стає вищою від напруги акумуляторної батареї (у разі частоти обертання вала дизеля понад 750 об./хв).

Оскільки напруга, що розвивається генератором, збільшується пропорційно частоті обертання валу дизеля, то у разі зміни цієї частоти обертання в робочому діапазоні від 750 до 1500 об./хв напруга генератора могла б змінюватися у великих межах і досягати таких значень, за яких можуть вийти з ладу всі включені в мережу споживачі. Однак завдяки наявності двох регуляторів напруги в релерегуляторі автоматично підтримується напруга генератора в межах 27-29 В незалежно від зміни частоти обертання валу дизеля. Це досягається завдяки автоматичному ввімкненню або вимкненню цих реле опору, включених у складі реле-регулятора в ланцюгу обмоток збудження генератора. Обидва реле влаштовані однаково, діють одночасно та входять кожне з паралельних гілок паралельного обмотування збудження генератора. Таким увімкненням регуляторів напруги досягається зменшення вдвічі сили струму, що проходить через кожен із них, що збільшує термін їхньої експлуатації.

Пристрій і дія двох регуляторів (обмежувачів) струму аналогічні регуляторам напруги, але діють від зміни струму навантаження генератора.

Догляд за реле-регулятором полягає в систематичному спостеріганні за його роботою, станом кріплення дротів до реле-регулятора та в разі потреби в зачищенні контактів реле, а також підрегулювання цих приладів (приблизно після 250 год роботи реле-регулятора).

 

 

 

 

 

Рис. 97. Схема реле-регулятора РРТ-32:
РР — реле-регулятор; 1 — реле зворотного струму; 2 — обмежувачі струму, 3 — регулятори напруги; БА — батарея акумуляторна; Г — генератор; Ш — паралельна обмотка; С — струмове обмотування; К-компенсувальна обмотка; У— пришвидшувальна обмотка-В-вирівнювальна обмотка; ДС, PC, ВС, ВС — резистори

 

 

 

 

 

Регулювання регуляторів напруги (вони розташовані у верхньому ряду панелі релерегулятора) після зачищення (або зміни) контактів виробляють за даними паспорта під час заклинених (замкнутих) контактів обмежувачів струму та за вимкненої акумуляторної батареї. Контакти регулятора напруги обережно зачищають надфілем до видалення з поверхні контактів під-гару, бугорків або виразок. Підігрілі контакти на глибину більш ніж 0,5 мм замінюють новими. Заклинювання контактів обмежувачів струму відбувається за допомогою підкладання дерев'яних клинкаків між осердям котушки реле та його якірком так, щоб контакти реле в процесі регулювання регуляторів напруги залишалися весь час в замкнутому положення. Перед настроюванням регуляторів напруги між якірком і заклепкою (латунним упором) на осердя встановлюють проміжок 0,6-0,9 мм переміщенням підвіски рухомого контакту.

Налаштовують регулятор напруги за допомогою зміни натягу пружини якірок за допомогою ексцентрикового пристосування, повертаючи гвинт із великою головкою (заповільно звільнивши фіксувальний гвинт меншого розміру). Регулятори напруги налаштовують почергово кожен окремо на напругу 25-27 В (частоту обертання вала дизеля водночас підтримують постійною в межах 1100-1200 об/хв). Водночас контакти іншого регулятора на час мають бути розімкнені (або просто від'єднані дроти від затискачів Ш1 або Ш2). Різниця в за величиною напруги, що підтримується кожним регулятором окремо, не має бути більш ніж 0,5 В. Для підвищення напруги пружину необхідно натягувати, для зниження — послаблювати.

Перевірку регулювання регуляторів напруги здійснюють випробування регулятора під навантаженням. За частоти обертання валу дизеля 1500 об/хв і за сили струму навантаження 40-50 А напруга, підтримувана регулятором, має бути в межах 27-29 В. За цієї перевірки контакти обмежувачів струму залишаються заклиненими, після чого частоту обертання валу дизеля знижують і виймають клинки з обмежувачів струму, які регулюють на максимальну силу струму навантаження 43-53 А за 1540 об/хв вала дизеля (що відповідає 2700 об/хв якоря генератора). Регулювання роблять також зміною натягування поворотних пружин якірків. Акумуляторна батарея під час регулювання обмежувачів струму має бути вимкнена, а контакти регуляторів напруги заклинені. Повітряні проміжки між якірками та заклепками на осердях такі самі, як у регуляторах напруги, і регулюють у тому ж порядку. Обмежувачі струму теж регулюють кожен окремо на величину струму 40-50 А (на цей час контакти іншого обмежувача струму мають бути розімкнені або по черзі від'єднані дроти від затискачів Ш1 і Ш2). Різниця в за величиною струму, що обмежується кожним обмежувачем окремо, не має бути більш ніж 1,5-2 А.

Перед регулюванням реле зворотного струму проміжок між його якірком і осердям встановлюють рівним 1,7-2,2 мм (підгинанням обмежувача ходу якірок), а проміжок між контактами 0,6-1 мм (переміщенням вугільника з нерухомими контактами). За напруги 25-27 В реле зворотного струму вмикається, замикаючи свої контакти, а за зворотного струму від 2 до 8 А має вимикатися, розмикаючи контакти. Напруга увімкнення регулюють натягуванням пружини реле, після чого перевіряють зворотний струм, у якому реле зворотного струму вимикається. Для зменшення зворотного струму нерухомі контакти потрібно перемістити вгору, а для збільшення — вниз. Після цього знову регулюють проміжок між контактами, осердям і якореєм так, щоб величини цих проміжків не виходили за межі, зазначені вище.

Характеристики
Основні
Країна виробникУкраїна
Термін служби60 років
Маса10 г
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 4 800 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner