Турбокомпресори чеські "CZ Strakonice"
Опис турбокомпресорів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Турбокомпресор (ТКР) - це пристрій, який використовує кінетичну і теплову енергію вихлопних газів. Енергія обертає колесо турбіни з дуже великою швидкістю. Колесо турбіни і колесо наддуву/компресора знаходяться на загальному валу, розташованому на плаваючих радіальних підшипниках ковзання. Колесо компресора всмоктує і нагнітає повітря, яке подається в простір згоряння палива двигуна. В результаті цього підвищується вагове заповнення циліндра двигуна. При цьому підвищується середній ефективний тиск в циліндрі і потужність двигуна, а середня витрата пального, навпаки, зменшується. Важливим аспектом використання ТКР у двигунах внутрішнього згоряння є редукція вихлопних газів. 1. Корпус компресора 2. Вузол підшипників 3. Корпус турбіни Використання Сам ТКР призначений виключно для використання на двигунах внутрішнього згоряння. Враховуючи те, що двигун внутрішнього згоряння, з турбокомпресором, утворює функціонально ретельно узгоджену термодинамічну конструкцію (двигун – ТКР), існує жорстка прив'язка типу ТКР до певного двигуну. Установка ТКР можна встановлювати тільки на двигун. ТКР під'єднується до вихлопного трубопроводу двигуна вхідним фланцем корпусу турбіни. Під час установки ТКР дотримуйтеся відхилення подання та стоку масла від вертикальної осі ±15°. Трубопроводи подачі і стоку олії до/від корпуси підшипників не повинні бути вкорочені, або яким-небудь іншим чином змінені. Конструкція подачі і стоку олії до/від корпуси підшипників здійснена виробником двигуна, що відповідає технічним умовам, узгодженим між CZ Strakonice, a.s. і виробником двигуна і забезпечує справну роботу мастила ТКР. ТКР повинен бути використаний тільки з попередньо включеним фільтром всмоктування, який відповідає вимозі (щодо забезпечення) максимальної втрати тиску в тракті всмоктування, і з належним чином приєднаними і ущільненими фланцями на впуску і випуску компресора і турбіни. Використовуйте тільки оригінальний ущільнення і шланги для установки ТКР на двигун. Не користуйтеся ущільнювальними замазками! За 15 хвилин до пуску двигуна, проведіть заповнення ТКР маслом, наливаючи суцільним струменем масло у вхідну горловину корпусу підшипників (обсяг - див. таблицю 1). Мінімальна температура масла повинна бути 20°С, мінімальна температура ТКР повинна бути 10°С. (Тип масла - див. таблицю 1). Перед установкою ТКР на двигун перевірте, чи всі трубопроводи (подача/сток масла, впуск/випуск компресора і турбіни) чисті і немає у них яких-небудь сторонніх тел. Експлуатація і сервіс ТКР протягом експлуатації не вимагає ніякого догляду. Капітальний ремонт ТКР проводиться одночасно з капітальним ремонтом двигуна. Термін служби ТКР збігається з терміном служби двигуна, якщо тільки немає інших вказівок в інструкції по користуванню двигуна/транспортного засобу наданого виробником двигуна/транспортного засобу. Ніколи не проводьте демонтаж турбокомпресора. Не проводьте на турбокомпресорі ніяких ремонтів і змін, не проводите регулювання механізму перепускного клапана і насоса уприскування. Встановлення ТКР довірте спеціалізованому ремонтному підприємству, яке має ліцензію на даний вид виконуваних робіт. Ремонт ТКР довірте завжди спеціалізованому ремонтному підприємству. Інструкції з експлуатації двигунів внутрішнього згоряння, оснащеними турбокомпресорами Керуйтеся рекомендаціями даними в інструкції по обслуговуванню двигуна/ транспортного засобу, виданої виробником двигуна/транспортного засобу. Проводьте заміну масла у відповідності з рекомендаціями виробника двигуна. Використовуйте тип масла, рекомендований виробником двигуна. Проводьте заміну/догляд обладнання для очищення масла у відповідності з інструкціями виробника двигуна. Проводите правильний контроль тиску мастила в відповідності з інструкціями виробника двигуна. Проводите правильний контроль/заміну обладнання для чищення повітря у відповідності з інструкціями виробника двигуна. Пошкоджені трубопроводи подачі і стоку олії, або пошкоджені трубопроводи приєднані до впуску/випуску компресора/турбіни, негайно замініть. Не давайте високе навантаження двигуна відразу після запуску. Не зупиняйте двигун відразу ж після роботи під великим навантаженням. Перед вимиканням дайте двигуну попрацювати кілька хвилин на холостих обертах. Консервація Окрема консервація внутрішньої частини корпусу підшипника разом з іншими частинами ротора не проводиться. Після випробувань ТКР на випробувальному обладнанні, на внутрішніх частинах ТКР залишається захисний шар масла. Зовнішні чавунні частини та з'єднувальні деталі консервують засобом CASTROL DWX 30 (дію антикорозійного захисту протягом 6 місяців з дня виготовлення). При такому способі консервації не потрібно проводити усунення консервує олії. Перед установкою на двигун тільки очистити зовнішню поверхню ганчіркою. Зберігання Упакований в поліетиленовий пакет ТКР повинен зберігатися в сухому провітрюваному місці з відносною вологістю 54-75% без наявності агресивних речовин. Складське приміщення не повинно піддаватися безпосередньому впливу погодних умов. Після розпакування необхідно виправити консервацію у разі її порушення в ході транспортування або розпакування. За дефекти механізмів з-за корозійних та інших впливів, які виникають на основі неправильного зберігання ТКР, продавець відповідальності не несе. Ліквідація вироби В процесі транспортування і після закінчення терміну служби ТКР можуть виникати такі відходи:
Рекламація У разі рекламації по турбокомпресора, вкажіть наступну інформацію:
Технічні параметри турбокомпресорів CZ Таблиця 1
|
в виде галереив виде списка
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К27-43-01/ Д-245 / Д245.5 / Трактор МТЗ (CZ) 27-43-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (Турбіна) ТКР С14-174-01 (CZ) / МАЗ-4370 "Зубренок" / Д245 174-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР С14-180-01 (CZ) / ЄВРО2 / ГАЗ-33104 «ВАЛДАЙ» С14-180-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР К27-115-01 / К27-115-02 / Камаз Євро-1 115-01 / 115-02від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР З-12-191-01 Соболь Газель, Волга ГАЗ-5601 ГАЗ-560 191-01/179-01/182-01від 7 600 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР ДО-27-541-01 (CZ) / Д260.4S2 / ХТЗ-17221-19 541-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР С14-196-01 (CZ) / Д245.9-ЄВРО 2 / ЗИЛ БИЧОК 196-01 / 192-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (ТУРБІНА) ТКР К27-542-01 ТКР К27-541-01 (CZ) / Д260.4S2 Євро-2 / МТЗ К27-541-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К27-61-02 (CZ) / Д260 / Трактор МТЗ-1221 К27-61-02від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР К27-523-02 (CZ) / Д260.5 Євро-2 / Автобус МАЗ-103 551-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР С14-194-01 (CZ) / Д245.7-ЄВРО 2 / ПАЗ-3205 194-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР С14-126-01 (CZ) / МТЗ 890/895 / МТЗ-950/952 / Д245.5С 126-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР З-13-104-01 (CZ) / ГАЗ-3309 / ГАЗ-6640 С-13-104-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР З-14-127-01 / ЗІЛ-5301 "Бичок" / Д245.12С 127-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпрессор (турбина) ТКР К27-61-10 (CZ) / К27-61-05 (CZ) / Т-150 / ХТЗ / Д260 61-10, 61-05від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР ДО-36-87-01 (CZ) / Автомобілі МАЗ / ЯМЗ-238 87-01, 3772V/35.22від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР С14-179-01 (CZ) С14-179-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К36-88-04 МАЗ, КРАЗ, УРАЛ К36-88-04від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР С14-127-02 / МТЗ-1025 С14-127-02від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор ТКР К27-145-01 / Камаз Євро-2 К27-145-01від 4 500 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К36-88-01/ТКР К36-88-02 / Автомобілі БелАЗ (ЯМЗ-240) К36-88-01/02від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К36-30-01 Чехія ЯМЗ-238 К36-30-01від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР С12-170 / C12-192 - УАЗ "Патріот" С12-170 / C12-192від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
- Турбокомпресор (турбіна) ТКР К27-49-02 / К27-49-04 Дон-2600 (ЯМЗ-238БК) К27-49-02 / К27-49-04від 5 000 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб
Рекомендації
Оскільки турбокомпресор є самонастраивающейся системою, то порушення в його роботі можуть викликати тільки механічні несправності і пошкодження (засмічення газових і масляних магістралей, заливши в двигун масла не передбаченого заводом-виробником, надлишковий тиск в картері двигуна).
Проведення планового технічного обслуговування, своєчасна заміна фільтруючих елементів, використання відповідного моторного масла і якісного палива істотно знизять вірогідність відмови дорогого пристрою.
Оскільки турбокомпресор є самонастраивающейся системою, то порушення в його роботі можуть викликати тільки механічні несправності і пошкодження (засмічення газових і масляних магістралей, заливши в двигун масла не передбаченого заводом-виробником, надлишковий тиск в картері двигуна).
Проведення планового технічного обслуговування, своєчасна заміна фільтруючих елементів, використання відповідного моторного масла і якісного палива істотно знизять вірогідність відмови дорогого пристрою.