Ремонт ГУР Волга Соболь, Газель, УАЗ Несправності системи ГУР вітчизняних автомобілів Нижченаведені несправності виявлені в процесі реальної експлуатації систем ГУР на автомобілях Несправності насоса прояв несправності метод усунення Схожий на свербіж звук, що посилюється при обертанні керма на місці Повітря в маслі. Або недолік олії. Або дефекти ротора (тріщина, задираки - див. нижче). Долити масло. Дати відстоятися 30 хв і прокачати систему. Якщо це не допомагає, то розібрати насос. При відсутності задирів на привалочних площинах ротора, поставити ремкомплект. Шків насоса б'є або мимовільно міг викрутитися з корпусу. Зламана спідниця у шківа з-за неправильної посадки на вал або з-за дефектів валу. Установка нового шківа, із забезпеченням правильної посадки. Зусилля на кермі велике на будь-яких обертах двигуна і в обидві сторони. Засмічення запобіжного клапана. Вийняти видатковий клапан (можна зробити не знімаючи насоса), прочистити і вжать його кулька. Добитися герметичності. Закрутити запобіжний клапан, встановивши на місце регулювальні шайби. Замінити фільтр! Кермо обертається туго, але стає легким лише на високих обертах мотора. Заклинювання клапана витрати. Вийняти клапан, видалити бруд або стружку, поставити на місце. Якщо це не допомагає, ліквідувати перекіс кришки насоса. Кермо обертається туго, від насоса чути завивання (свербіж). Кермо може стає легше на високих обертах мотора. Задираки ротора і площин. Замінити ротор, лопатки, обойму. Відшліфувати привалочные площині. Відшліфувати кришку насоса. (допуск площинності 0.001 мм) На низьких обертах мотора кермо подклинивает в обидві сторони. Або сіпається. При цьому може виникати (а може і не виникати) вереск з-під капота Недотянут ремінь приводу, або несправності шворнів Натягнути ремінь. Але якщо ремінь зношений, то він може прослизати навіть при правильному натягу. Тоді замінити ремінь. Підтікання масла звідкись знизу насоса Негерметичність сальника насоса або гумових ущільнювальних кілець. Негерметичність закладення технологічних отворів, заткнутых кульками. Негерметичність забірного патрубка насоса. Заміна сальника і ущільнень. Закладення отворів. Заклинювання насоса Заклинювання ротора через розтріскування і руйнування ротора, або від заклинювання підшипника (зазвичай при роботі без змащення) Якщо ротор цілий, то замінити підшипник. Несправності редуктора прояв несправності метод усунення Після прогріву редуктора ГУР з'являються закушування керма (частіше при повороті наліво) найчастіша несправність. У заводських редукторів може наставати вже через 40 тис. км пробігу з-за конструктивної прорахунку. Продам редуктора з заміною манжет і кілець на спеціальні по технології фірми Гидролаб. Закушування керма при плавному обертанні тільки наліво і тільки "на холодну". При прогріві проходить і може перетікати в несправність, описану вище. Несправність зустрічається на редукторах випуску після кінця 2006 року. Пов'язана з новим типом манжети на кінець рульового вала. Продам редуктора з заміною манжет і кілець на спеціальні по технології фірми Гидролаб. Постійне або періодичне підвищене зусилля на кермі при повороті наліво Прорив або випадання верхнього сальника вала сошки. Може наступати вже через 30 тис. км з-за конструктивної прорахунку Продам редуктора з установкою втулки високого тиску. Кермо дуже легкий. Якщо штовхнути його і відпустити намагається сам докрутити до упору. При вимкненому двигуні є сильний люфт. Поломка торсиона. З'являється після тривалої їзди (5 - 10 т. км) з пробитим сальником валу сошки (кермо тугий тільки наліво) або не працюють насосом. Заміна торсиона. Потрібен спеціальний стенд. Текти масла на ноги водія Негерметичність сальника, або пошкодження гумового кільця торсиона ( часто супроводжується люфтом в закладенні). Продам редуктора Текти з-під верхньої або бічної кришки редуктора, або з-під нижньої кришки підшипника, або з технологічних отворів, забитих кульками Дефекти гумових ущільнювачів або попадання стружки в канавки гумових ущільнювальних кілець Продам редуктора (іноді, щоправда, причиною може служити погано затягнуті болти кришки) Стуки при різкому гойданні керма стоїть на автомобілі з вимкненим двигуном Якщо люфт керма (регулювальним гвинтом) обраний, а після заводки стуки зникають, то їх причина криється в ослабленому кріпленні торсиона (перебувати всередині валу-золотника, і фіксується штифтом) До перебирання редуктора з інших причин усувати не має сенсу. Небезпеки не представляє. Однак, скоро викликає підтікання масла в салон. Також треба перевірити відсутність люфту в карданному шарнірі і його кріплення до валів. Цей люфт неприпустимий! Змінне зусилля на кермі при його обертанні. Зусилля наростає не плавно, а стрибком. (на "безшумних" редукторах модифікації 103 не зустрічається) Підклинювання золотника. Причиною може бути погано підібрана пара золотника, або маленький поршень. У Волги причина може ховається не в редукторі а в карданній передачі рульової колонки (биття). Поставити кермо в положення максимального підклинювання, відпустити і затягнути болти кріплення рульової колонки. Часто допомагає. Або спробувати переставити карданчик іншим кінцем, замінити його. Якщо це не допомагає то притерти золотник, відновити соостность золотника і, якщо потрібно, замінити корпус редуктора з підбором поршня. У а/м Соболь кермо легко обертається наліво до середнього положення, потім ще пів обороту і різко стає важче. У зворотну сторону йде легко. при нормальном давлении в системе, причина кроется в заедании подшипников маятникого рычага. переборка левого маятникого рычага ГУР не "гурит". При повороте руля раздается визг из под капота неправильная сборка золотника редуктора (см. также неисправности насоса) переборка и правильная сборка (такой ГУР однажды попался из магазина) Неустранимый люфт руля Hеправильная регулировка преднятяга подшипников винта-гайка. Она осуществляется винтовой заглушкой (в нижней части редуктора) на заводе. Эта неисправность встречается редко. Переборка редуктора с регулировкой. Настирливий сіп гідропідсилювача навіть при малих відхиленнях керма при русі Регулювання зазору зубчастого зачеплення в редукторі виконана неправильно. Зачеплення перетягнули. У волги відпустити трохи регулювання зазору (обертаючи регулювальний гвинт за годинниковою стрілкою (загвинчувати всередину) на 0.5 - 1 оборот) Помірний сіп при роботі гідропідсилювача - не є Несправністю. Посвист з під капота Ослаблення натягу ременя Натягнути або замінити ремінь приводу насоса.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
Виробник | УАЗ |
Користувацькі характеристики | |
Особливості послуги | Післяремонтне гарантія |
Термін виконання | 3 дн |
Інформація для замовлення
- Ціна: 2 200 ₴