Стартер 7402 3708 Двигуни ММЗ (EURO-2) — Д 243, Д 245 і їх модифікації Стартер - пристрій, що забезпечує обертання колінчастого вала з пусковий частотою. При прокручуванні двигуна стартер повинен подолати момент опору, який створюється силами тертя і компресією, а при включенні ― і момент інерції обертових частин двигуна. Складові, які визначають розвивається стартером крутний момент, залежать від обсягу і конструкцій двигуна, кількість циліндрів, ступеня стиснення, в'язкості масла і частоти обертання. Стартер складається з електродвигуна постійного струму, механізму приводу і механізму управління. Конструкція електродвигунів майже однакова у всіх стартерів. Статори стартерів виготовляються з постійних магнітів чотирьох або шестиполюсными(нового зразка), або послідовного збудження четырехполюсными обмотками. Для зменшення частоти обертання якоря в режимі холостого ходу застосовують електродвигуни змішаного збудження. Передача крутного моменту від стартера до колінчастого валу здійснюється через шестірню, що перебуває в зачепленні з зубчастим вінцем маховика. Для збільшення крутного моменту на колінчастому валу застосовується знижувальна передача з передаточним числом 10-15. Шестерня стартера повинна знаходитися в зачепленні з зубчастим вінцем тільки під час пуску двигуна. Для цього шестерня і вал електродвигуна забезпечені шліцами, які допускають осьове переміщення шестерні на валу для зчеплення і розчеплення її із зубчастим вінцем маховика. Переміщення шестерні в сучасних стартерах здійснюється електромагнітним реле, рухомий сердечник якого через важіль передає на шестерню осьове зусилля. Роботою електромагнітного реле керує водій через замок запалювання і розвантажувальний реле. Після пуску частота обертання колінчастого валу досягає 1000 об/хв. Якщо при цьому обертання буде передаватися на якір стартера, його частота обертання підвищиться до 10000-15000 об/хв. Навіть при короткочасному збільшенні частоти обертання якоря до такої величини (поки водій не відключить стартер) можливий рознос якоря. Для запобігання якоря стартера від розносу зусилля від вала якоря до шестірні приводу у більшості стартерів передається через муфту вільного ходу (бендикс). Муфта забезпечує передачу крутного моменту тільки в одному напрямку ― від валу якоря до маховика. На автомобілях застосовують стартери з електромагнітним включенням і дистанційним управлінням. Принцип роботи стартера полягає в наступному: При замиканні контактів замка запалювання за втягує обмотці електромагніту протікає струм, плунжер електромагніту втягується і включається утримуюча обмотка електромагніту. Плунжер електромагніту і з'єднаний з ним важіль (вилка) переміщує шестерню бендикса. Одночасно плунжер тисне на пластину, яка в момент введення шестерні в зачеплення з вінцем маховика замикає контакти. Струм через замкнені контакти надходить в обмотку електродвигуна, і якір починає обертатися.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Гарантійний термін | 12 міс |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: від 3 800 ₴