СТАРТЕР СТ-25.01 АНАЛОГ СТ-103 ДО ЯМЗ-236, ЯМЗ-238, ЯМЗ-240 НА МАЗ, БЕЛАЗ, МОАЗ, КРАЗ, К-700
від 3 800 ₴
Показати оптові ціни- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
+380 (97) 911-08-24
Viber- +380 (50) 604-35-31
- +380 (67) 761-66-24Viber
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Стартер МАЗ Z=11 СТ 25 01 (вир-во р. Ржев) Номінальна потужність: 8,2 кВт На двигуни з маховиком старого зразка Z=115 (модуль 4,25) а/м МАЗ, Урал, КрАЗ, МоАЗ, БелАЗ з двиг. ЯМЗ 236 238 240 і модифікації Аналог СТ-103, СТ-103 А Стартер - пристрій, що забезпечує обертання колінчастого вала з пусковий частотою. При прокручуванні двигуна стартер повинен подолати момент опору, який створюється силами тертя і компресією, а при включенні ― і момент інерції обертових частин двигуна. Складові, які визначають розвивається стартером крутний момент, залежать від обсягу і конструкцій двигуна, кількість циліндрів, ступеня стиснення, в'язкості масла і частоти обертання. Стартер складається з електродвигуна постійного струму, механізму приводу і механізму управління. Конструкція електродвигунів майже однакова у всіх стартерів. Статори стартерів виготовляються з постійних магнітів чотирьох або шестиполюсными(нового зразка), або послідовного збудження четырехполюсными обмотками. Для зменшення частоти обертання якоря в режимі холостого ходу застосовують електродвигуни змішаного збудження. Передача крутного моменту від стартера до колінчастого валу здійснюється через шестірню, що перебуває в зачепленні з зубчастим вінцем маховика. Для збільшення крутного моменту на колінчастому валу застосовується знижувальна передача з передаточним числом 10-15. Шестерня стартера повинна знаходитися в зачепленні з зубчастим вінцем тільки під час пуску двигуна. Для цього шестерня і вал електродвигуна забезпечені шліцами, які допускають осьове переміщення шестерні на валу для зчеплення і розчеплення її із зубчастим вінцем маховика. Переміщення шестерні в сучасних стартерах здійснюється електромагнітним реле, рухомий сердечник якого через важіль передає на шестерню осьове зусилля. Роботою електромагнітного реле керує водій через замок запалювання і розвантажувальний реле. Після пуску частота обертання колінчастого валу досягає 1000 об/хв. Если при этом вращение будет передаваться на якорь стартера, его частота вращения повысится до 10000-15000 об/мин. Даже при кратковременном увеличении частоты вращения якоря до такой величины (пока водитель не отключит стартер) возможен разнос якоря. Для предохранения якоря стартера от разноса усилие от вала якоря к шестерне привода у большинства стартеров передается через муфту свободного хода (бендикс). Муфта обеспечивает передачу крутящего момента только в одном направлении ― от вала якоря к маховику. На автомобилях применяют стартеры с электромагнитным включением и дистанционным управлением. Принцип работы стартера заключается в следующем: При замыкании контактов замка зажигания по втягивающей обмотке электромагнита протекает ток, плунжер электромагнита втягивается и включается удерживающая обмотка электромагнита. Плунжер электромагнита и соединенный с ним рычаг (вилка) перемещает шестерню бендикса. Одновременно плунжер давит на пластину, которая в момент ввода шестерни в зацепление с венцом маховика замыкает контакты. Струм через замкнені контакти надходить в обмотку електродвигуна, і якір починає обертатися.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Україна ТД |
Країна виробник | Україна |
Гарантійний термін | 12 міс |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: від 3 800 ₴